Unutamadığım Oyunlar


Oyun oynamaya küçük yaşta başlayan biriyim öncellikle.Böyle olunca oyun listem biraz kabarık ama ben size en iyilerini ve unutamadıklarımı açılayacığım. Haydi bakalım küçük yaştan beri oynadıgım en iyi oyunlar neymiş görelim:

GTA Vice City

Bilgisayarda oynadıgım ilk oyun arkadaşlar oyunda yaptıgımız katliamlar dün gibi aklımda şunuda söylemeden edemeyecegım şifreler bile aklımda.

Counter Strike

Bu oyun çocuklugumuzun internet cafe'de geçmesini saglayan cok büyük oyunlardandır şimdiki gençlik saçma sapan oyunlar oynuyorlar bu oyunun degerini ileride anlıyacaklar.

Call Of Duty 2

Bu oyun 2.Dünya savaşını ve Nazileri en iyi anlatan oyunlardan biridir şuan da bile böyle bir oyun yok yeni nesil size sesleniyorum bu oyun bir velinimet.

Fifa 2002 Word Cup

Eve bilgisayar aldığımız ilk zamanlardı. Özellik bakımında çok fazla iyi olmasa da Fifa 2002’yi sorunsuz bir şekilde oynayabiliyordum. Hatta sabahtan akşama kadar oynuyordum diyebilirim. Çoğunlukla Barcelona ile oynardım. Patrick Kluivert ile orta sahadan rövaşata ile az gol atmadım. Rivaldo gibi bie yıldızı Fifa 2002 ile tanıdım. Oyunu her açtığımda muhteremin ieysportstınıgeym sözünü duymak mutlu ederdi.

1 yorum:

Yorum Gönder